niedziela, 22 września 2019

Torebka od DzoAtka

             Na fb jest mase konkursów w jednych biorę udział w innych nie. Jaki jest klucz? Chyba głównie czas, jeśli go mam biorę udział od razu bo odkładanie na później wiąże się z tym, że nigdy do niego nie wracam :-P
Najszybsze są te zostaw komentarz chodź do nich jestem najsceptyczniej nastawiona, ale udało mi się wygrać i nadal nie mogę w to uwierzyć.  Biorąc udział w konkursie u DzoAtka pomyłam, że muszę mieć tą szara torebkę.  I wiecie co? Wygrałam właśnie ją :P to się nazywa szczęście, chodź z drugiej strony jak ja zobaczyła Eliza to pierwsze pytanie czyja ona jest a drugie czy może być jej :P więc chyba miałam torebkę :-D
             Szara torebka Makaronik z przędzy premium od DzoAtki wykonana jest z pełną starannością i miłością, wygląda na solidne wykonanie pełne pasji. Dla mnie ma idealny imprezowy rozmiar, mieści się mój telefon portfeli i chusteczki, a ponadto da radę dopchać albo baletki (kiedyś sobie kupiłam takie fajne w Lidlu imprezowe mieszczące się w torebce) na zmianę albo portfel męża. 







1 komentarz:

  1. Bardo ładna torebka:) Też by mi się taka przydała. Najczęściej na https://www.fashion4.pl zamawiam torebki dla siebie

    OdpowiedzUsuń