Moja
córa patrzy się na to co robi starszy brat i naśladuje go.
Adi pisze pamiętnik i ona też musi :) Adi gra na tablecie ona też
musi, upodobała sobie grę w literki i możecie nie wierzyć, ale
jak głos każe wskazać „A” trafia bezbłędnie :) tak jak w „K”
i „B” :P Ponadto ogląda „Masze i niedźwiedzia” i wcale jej
nie przeszkadza, że jest po rosyjsku.
W
Warszawie trochę popadał śnieg i udało mi się zrobić parę
fotek. Eliza najpierw podeszła dość sceptycznie do niego. Nawet
się popłakała jak brat rzucił jej w ferworze zabawy odrobinę
śniegu na buta. Musiałam go czyścić :P Później z
niedowierzaniem patrzyła się jak brat w fontannie robi aniołki na
śniegu. Początkowo na odległość, a później się
przemogła i wlazła do niego. Napatrzyła się na szaleństwa brata
i podjęła decyzję, że jednak śnieg nie jest taki zły. Wtedy
postanowiła rzucać śnieżkami w babcię :P Rzucać to dużo
powiedziane, brała śnieg w rękę i podlatywała do babci,
wycierała o nią rękę i uciekała śmiejąc się :)
A na koniec trochę historii pierwszy wpis na starym blogu powstał dokładnie 4 lata temu 9.01.2011 (Pierwszy wpis), trochę popisałam, ale jakoś nie szło mi to. Reaktywowałam do w tamtym roku w kwietniu jak dostałam aparat od męża na urodziny :) Nawrzucałam tyle fotek, że zaczęło się robić ciasno i się przeniosłam z Onetu na Google :D









śliczny ma kombinezon Twoja córka. :) i pamiętam, że moja młodsza siostra też zwykle chciała robić to co ja i bardzo mnie to denerwowało. ;) dopiero z wiekiem doceniłam ten fakt, że we wszystkim mnie tak podziwiała jako starszą siostrę. ;)
OdpowiedzUsuńpozdrawiam.
Dziękuję :) puki co brat szczęśliwy, ale gorzej będzie jak zacznie podrywać mu kolegów :P
UsuńU nas chlapa i. +3 'C :( Bakuś tez upodobał sobie tableta i tylko "tom-toma" (traktor tom) ogląda ;) a, i czasem zagra w "balona" - zbijanie balonów ,z których wypadają zwierzaki. Mobilne te nasze dzieci ;) P.S. logo prawie gotowe,ale ni cholery nie pasuje mi tam żadna czcionka
OdpowiedzUsuńDziękuje :D wiesz, ze jesteś kochana? :D Kiedyś człowiek by nie pomyślał, a teraz bez tableta ani rusz :P
UsuńA cóż to za fajna aplikacja literkowa ? Ja szukam dla synka do nauki literek, ale nic ciekawego znaleźć nie mogę, jak są to płatne...
OdpowiedzUsuń~Marta z Babylandii ;)